Skola!

Ibland tycker jag att Ösby kan vara rätt slapp skola. Visst, det kommer veckor där alla läxor och prov hamnar på samma ställe, men blir det avklarat så är det ganska slappt igen sen.
I måndags hade vi håltimme efter lunch eftersom vi i NV har klämt in halva kursen fysik på tre veckor, så den lektionen är nu bortttagen från schemat.
Vi gick till elevhem O och kollade på Spirited Away. Kärlek till den filmen!

Idag när jag kom till skolan på morgonen så var läraren sjuk, så jag gick runt med Per och Amanda till nästa lektion skulle börja.
Sen satt jag, Per, Natha och Elin och pluggade till ett prov på lunchen som ingen hade läst till innan *surprise surprise*
Behöver jag säga att vi gjorde allt annat än att plugga? :)
Men provet gick nog ganska bra ändå, högre betyg handlar om att man ska disskutera om ett ämne som läraren väljer, så det är bara att prata på om allt som kan ha och göra med ämnet det minsta lilla. Har fått vg på alla prov hittils, så det funkar nog ändå ganska bra, haha.



Ja, det här är då vår otroligt... oserriösa vloggnär vi planerar inför lägretr i sommar. Enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback