Segt idag!

Kom till skolan halv nio. Läraren sjuk. Då tänkte jag och några kompisar vara duktiga och plugga inför provet som skulle vara nästa lektionen, så vi gick till biblioteket. Då kommer våran lärare Benny tio minuter senare och säger att vi ska ha prov nu! Dun dun duuuuun!
Behöver jag säga att det gick åt helvete? Vi hade knappt hunnit plugga, jag gjorde hemuppgifter igår till två på natten, så jag hade inte hunnit plugga innan.
Enligt de flesta gick det inte så bra för dem heller. Jag tror absolut inte att jag får IG, men jag lär nog få nöja mig med ett G. Vilket inte är så bra, eftersom får man inte underkänt så får man inte göra om det. Och jag skulle nog hellre göra om det faktiskt...

Men nu ska jag sluta klaga, det är fredag, jag ska till stallet snart och sen ska jag sova hos Jonna!
Min lillasyster fyller tre år och ska ha kalas för sina kompisar från dagis, och jag orkar nog inte med ungefär 13 treåriga ungar ikväll ärligt talat.
Meen... nåt postivt kanske också (förutom Jonna ikväll då)... Jag var den enda i klassen som fick MVG i sista provet i fysik! Känner mig lite stolt faktiskt. Pluggade till det i ungefär sex-sju timmar sammanlagt, så ja... Jag blev glad över det! :)



Thea slappar! Hon ska fortsätta vara sådär liten, det går för fort nu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback