Jeez....

Ja, man tycker väl att det bästa tiden att börja med en blogg är på ett lov. Inga läxor som tar tid, inte gå upp sju varje morgon och komma hem halv fem. Det är bara det att när jag inte har nåt speciellt inplanerat så är jag istället uppe halva natten och sover halva dagen.
Så nu är klockan halv två och jag har inte gått upp än. Men det är lugnt för jag tänkte åka och träna om en halvtimme och det kompenserar ju att jag inte gjort nåt idag... Eller hur...?

Jag har börjat undra lite över min två år yngre lillasyster. Igår kom hon in i mitt rum och ville visa ett par jeans och var jätteglad.. Nyss kom hon in i mitt rum och ville att vi två tillsammans skulle sova hos vår moster och morbror ikväll, och var jätteglad. Förstår ni vart jag försöker komma? Hon kan få såna dagar ibland när allt bara är bra och vi kan göra saker tillsammans. Då måste hon ju nästan vara en av världens gulligaste ju!
Det gäller att passa på att vara med henne då, så det blir nog jättebra ikväll. :)

Förresten, sa jag inte att Jonna var jättebra på det mesta hon försöker göra? Jag tycker designen blev jättenbra!
Hennes blogg hittar du om du klickar här ---> www.JonnaNS.blogg.se

Såå... Nu ska jag upp, äta nåt, åka och träna och sen iväg med Bea!


Deras hund Sesam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback