Hey!

Städar... Det är det tråkigaste som finns! Jag hittar alltid någonting annat att göra, jag kan sätta mig och spela piano i en kvart innan mamma eller Jocke kommer och säger till mig att jag måste fortsätta. Så städar jag kanske i fem minuter.
Men då hittar man ju nånting som man bara måste undersäka närmare, i sisodär tio minuter. Behöver jag säga att jag är lättdistraherad? :) Nu sitter jag ju till exempel vid datorn istället för att dammsuga hallen. Hehe, jag ska fortsätta snart. Jag lovar...

I helgen ska jag jobba! I Stockholm, på Scandic. Vi ska riva en skomässa som varit där i veckan. Det blir mycket upp och ner för stegar. Det är faktiskt jättekul! Det är bara att man bli plågsamt medveten om hur höga trappstegen är när man ska gå på bussen på måndag när man ska till skolan. Men då vet man att man har jobbat på iallafall, eller hur? :)

Märkte att videon inte kom upp under rubriken Sam Tsui...
Jonna, hjälp mig?

Edit; Jag klarade det själv, yay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback