...fredag ser jag mig omkring....

Eller ja, det blir ju lördag egentligen. Då ska jag och Jacqueline till Västerås och kolla runt. <3
Sedan blir det Jonna på kvällen. Det är ju Earth Hour! Det brukar bli ganska intressanta samtal. Tror det är två eller tre år i rad nu som vi är på den här kvällen, och jag tror vi har skrattat lika mycket varje gång, haha.
Jag kommer ihåg första året.
Jonna (som ängeln Gabriel); DU slipper iallafall ha en GLORIA på huvudet!

Haha ja, jag tror inte det är nån ide att förklara. Lär ta ett tag då tror jag...

Meen, imorgon ska vi sätta upp lappar runt om i Sala om vårat läger i sommar

www.hastlager.blogg.se

sedan ska jag på Risk 1 på Nisses trafikskola, det går frammåt! :)
Sedan ska jag till stallet efter det.
Någon gång under dagen ska jag även komma ihåg att ringa till min praktikplats och kolla om jag får vara där under tre veckor. Om jag får platsen så skulle jag kunna övningsköra dit för att kolla på gården, eller hur? Ibland är jag så smart och kombinerar saker så perfekt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback