'ello!

Det är soligt! Men så otroligt kyligt i luften. Det blir nåt helt annat än på vintern. Det är inte kallt, men kyligt. Vilket är vädligt påträngande!

Idag gick jag till Nisses bilskola och fixade, så imorgon ska jag och Jonna på en teorikurs. Första teorilektionen! :D
Jag längtar till körkort, en efter en runt omkring mig får sitt nu, och de säger att det blir en helt annan frihetskänsla. Jag tror dem. :)

Jag har nyss bakat kladdkaka, och när den kommer ut ur ugen så går det på rutin:

1. Isabelle kan inte vänta utan äter en bit direkt.
2. Isabelle bränner sig i munnen eftersom kladdkakan fortfarande är för varm. (obviously..)
3. Isabelle säger några opassande ord medans hon fortsätter tugga.
4. Isabelle fattar inte att hon ännu en gång måste äta en kladdkaka där hon inte längre kan känna 100% av smaken eftersom halva henne mun är bortdomnad...

Nej, nu ska fortsätta läsa Andens Kraft som är den femte boken ur serien Vampire Academy. Så bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback