Update!

Jag har gjort en rätt bra överrenskommelse med mamma idag. Jag hatar att ha klänning men hon tycker jag ska ha det hela tiden vilket hon blir lite sur över eftersom jag då aldrig har det.
Men idag sa jag att jag inte visste vad jag skulle ha på midsommarafton vilken hon direkt svarar en vit klänning som hon köpte för ett halvår sen.
Först totalvägrade jag men... Sen erbjöd hon 100 kr om jag hade den.
Jag gav mig vid 150...
Så en hel dag iår ska jag ha klänning och jag får 150 för det.. Jag kan nog stå ut faktiskt.. xD

Var sista dagen i skolan idag. Nästa gång jag kommer dit blir i september för de första fyra veckorna efter sommarlovet ska jag nämligen till Öland på praktik! Till en gård med getter, de har ett eget mejeri på gården. Det blir nog.. kul. :)
Jag är ganska nöjd med betygen faktiskt, men som alltid kan det bli bättre... Men ska inte älta i det nu, jag har sommarlov och jag kan ändå inte gå tillbaka och ändra det nu. :)

Etologi: MVG
Kretslopp: MVG
Växt- och djurliv: MVG
Datorkunskap:  MVG
Småföretagande A: MVG
Matematik A: MVG
Matematik B: MVG
Svenska A: MVG
Djurgunskap grundkurs: VG
Projekt och företagande: VG
Kemi A: VG
Samhällskunskap: VG
Matematik C: G
Basmaskin körning: G

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback