Dag 10 - Något jag aldrig glömmer.

Jag glömmer aldrig den veckan min vän Edda och jag träffades första gången.
Hon var i Sala för att hälsa på Jonna, och det slutade med att vi var alla tre hela veckan.
Och så mycket har jag aldrig skrattat på så kort tid.

Det var skratt från de första sekundrarna när hon var först med att "poke:a" mig i verkligheten istället för på facebook.

Det var mycket som hände under den tiden också, utanför den lilla bubbla som var vi. Något som normalt bara hade gjort att jag velat krypa ner under täcket och inte komma fram på några dagar, men när vi tre var tillsammans... Då kändes det inte lika tungt. Jag kunde klara av det, och dessutom skratta så jag fick ligga på golvet samtidigt.

Och vem kan glömma våran allra första sammanfattning. Vi brukar göra en i slutet av veckan, men det var en kväll/natt som fick en egen. <3

Oshikuru, raseriutbrott, skrattanfall, vin i taket, en naken barbie, snö, flygplan, en pruttkudde, ett antal ointelligenta citat, färgen röd, fluffy unicorns, okontrollerbara impulser, val-rövar och en sadistisk gosedjurskatt.
my, oh my, what a night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback